MCY Olursa sevinirim eşim ikiz istiyor zaten bizim aile de ikiz yok ama eşimin aile tarafında bayağı var ikizler 🥰 Rabbim sağlık versin miniklerimize 🤗 ozgeustun
Deletedmom2224 MCY herkeste farklı olur üzülmeyin 😊 bende 4 haftalık gebeliği ilk öğrendiğimde 62 idi 😂 şimdi 9 haftalık olduk bile
Sermec merve21_ ilk hamılelıgımi öğrendıgım zaman acaba kımyasal mı dedım sonra acaba dış gebelik mı dedım keseyı görünce şimdi de acaba boş gebelık mi diyorum ilk gebelıgımde cok heveslenmiştim ama hevesim kursağımda kaldı düşük yaptım o yuzden her ihtimali düşünüyorum inşallah guzel seylerle karsılasırız 🙏
merve21_ Sermec inşallah kuzum ya Vala ben ilk ve ikinci gebeliğmde çok sevindik şuan ki hamileliğim de sevinmedik bende keseyi gördüm daha bebeyi göremedim bende düşünüyorum acaba dış gebelik mi düşünmekten yoruldum yani 😏
Rbs111 MCY benimde fazla artış oldu 4 kat arttı hep ve boş gebelik diye okudum. Çok moralim bozulmuştu ama hamd olsun kızım bana tutundu 💕
MCY Kesem göründü zaten sorun yok 🤗 kalp atışlarını duyacağım ayın 19.unda sadece burada bazı yorumlarda benim değerime yakın olanlarda bebek oluşumu olmamış korktum ondan sormak istedim 🥰 Rbs111
merve21_ MCY hiç telaşlanma bende o haftalarda 495,3 çıktı şuan 6 haftalık hamileyim değerim 10000 çıktı keseyi gördük daha bebeyi göremedik ağustosun 15 nde kontrölüm var ve ultrasyonda görürüz inşallah