Hiç korkma Benim de değerlerim çok hızlı yükselmişti. Hatta ‘ya ikiz’ ‘ya da erkek çocuğu’ dediler. Erkek bebek çok hızlı yükseltir dediler şu an 20. haftadayım erkek bebek bekliyoruz bir problem yok bin şükür:) ilk zamanlar bende senin gibi her şeyden nem kapıyordum ama korkma o anın tadını yaşa