Kızlar bugün değer ölçtürdüm yine beklediğimin altında çıktı. 30 temmuzda ilk gebeliğimi öğrendiğimde bta 77ydi 2 haftalık dendi. 8 ağustosta bta 425 dış gebelik olabilir dendi. Bugün 11 ağustosta değer 559.21 çıktı. Doktor yükselmesi iyi bişey şimdilik en azından durmamış dedi. Korkutmak istemedi ama çokntedirginim. Eşim gece nöbetlere kalıyor aniden kanamam olcak diye çok korkuyorum. Kayınvalidem pinpirikli deyip doktora verdiğimiz para için laf etmekten başka bişey yapmıyor. Durumum kötü mü hiç benim gibi düşük değerde ilerleyip bebişini kucağına alan yok mu 😢