Cansuumut hayır sart değil her doktor yapmıyor doktor tercihine baglı, benım doktorum yapıyor arkadasımın doktoru yapmayı tercih etmiyorum hasta gerilip kendini kasıyor bazen acı hissediyor korkuyor, bazen acılması olmuyor ama kendisini normal doguma hazırladıgı için psikolojık catı muaynesinden etkileniyor demişti. Yanı olsa da olur olmasada olur hekimin tercciihine göre değişen birşey