1 aylıkken başladık fizik tedaviye. Ankara’da Hacettepe üniversitesinde dr. akın Üzümcügil kontrolündeyiz. 2 yıl yatarken ortez kullandık koluna . Şuan iyi cocugum.dışardan bakan biri kolunda sorun göremez anlamaz . Ama biz kolunu kaldırdığında anlıyoruz bildiğimiz için. Çok çektik ama .çocuğum doğdu doğalı hastanelerde geçirdik. Kolunu hiç hareket edemiyordu ağlamalari hala gözümün önünde.yinede şükür ediyoruz Allah başka hastalık vermesin .ama bu durumun tek nedeni var oda doktor. kendisini Allah’a havale ediyorum.