Kızlar Sevilay Hanimi hiç tavsiye etmem. (KADIN DOGUM) Girdik içeri direk ilk oturmayla herşeyi aceleye getirdi. Bu oldu mu su oldu mu evet mi tmm mi. Ultrason tercih etmeyen bir insan oldugumuzu beyan ettik. Bizi aydinlatacagina direk bunu salak olan yapar bunu muayne etmem icin deli olmam lazim dedi beyaz doktor elbisesini giyindi bunlarin çikisini ver dedi çikti gitti. Bu mu yani? insan bi bilgilendirir der ki bunu tavsiye etmiyorum çünkü felan filan... Başka hastahanelerde kötü muamele görmeyelim diye pahali olarak nitelendirdigimiz ve ona göre de kalite ve ilgi bekledigimiz hastahanede bu olmamasi gerekiyor. Ayip. Medical Park klasinda bir hastahaneden böyle bir doktorlarla çalişacağını beklemiyorduk. Sakın ama sakın Sevilay Hanima gitmeyin tavsiye etmem.