duyguuuuu eymen08arass valla şu an karnimda şancı oluyor geçiyor düzenli mi bakmadım daha gece belli olur
Yilmayse duyguuuuu Benin’de son 8 duygu çok az bir leke kanama gelmıs normal dedi doktorum birsey demedi ama sende oldu mub
duyguuuuu Yilmayse leke gibi geldi canım ama çok gelmedi biraz gördüm ben de internetten okuyup öğrenmeye çalışıyorum ama kan gibi kanama geliyorsa doktora gitmeliyiz
Yilmayse duyguuuuu duygu ben doktor arkafasıma sordum leke gibi geliyorsa Kanala yerleşiyor Bebek dedi kahvrengiyse dedi
duyguuuuu 2lokummannesiii valla ben herkese her gece dua ediyorum hayırlısıyla inşallah sağlıkla doğuracağız
Gominan duyguuuuu 38+4 üm. Ama bende hiç bi hareketlilik yok. Adet olucakmışım gibi hafif ağrılarım oluyor ama çok uzun sürmüyor. Geceleri uyuyamıyorum bel ağrısından😪 ayaklarım bacaklarım şişti dolabımda giyebileceğim ayakkabı kıyafet kalmadı. Orada keyfi yerinde gelmeye hiç niyeti yok 🤦🏻♀️
duyguuuuu Gominan Allah büyük kuzum. Sonuçta bebiş karar veriyor ne zaman gelmek istediğine biz beklemek zorundayız
Sevgimelegim Ilk bebegimi 39+3 de nisanim gelmisdi ertesi aksami dogurmusdum acikligim sadece 2,cm di ilk nisandan ertesixgune kadar zor acilmisdi sancilarda aksami cokdu ertesi gunu normaldi Dogum yakin olabilir brnce 😁
Minikkalbimm Aynıyız benimde nişanım geldi çarşamba günü 1cm açıklık var sancımda çıktı ama hala tık yok demin sancılarım vardı yalancı sancıymış onlarda geçti 🤷🏻♀️