duyguuuuu Nişanım geldi biraz önce çok şükür. Hafiften ağrılar yokluyor beni. Sizde durumlar nasıl? Doğuruyor muyuz?❤😂
Busran duyguuuuu doğumun az kaldı o zamn hadi hayırlısı darısı benim başıma bende 38+3 haftaligim tık yok ama kasiklarimdan uyuyamıyorum sağa sola donemiom
2lokummannesiii duyguuuuu benimle aynısın. Bende belirti yok. Kaburgalarım ağrıyor kasılınca. Ağrım oluyor gün içinde ama yalancı 😭😭
Busraerrr duyguuuuu benimde dün geldi.Gittik sancım çıktı fakat açıklığım 1 cmdi bugün gittik ki aancı falan da kaybolmuş🤦♀️
duyguuuuu Busraerrr kuzum benim çatı muayenem yapılmadı daha ne durumdayım hiç bilmiyorum. Normal gözüküyor dediler ama bakilmadim merak ediyorum
Busran duyguuuuu benim yeni öyle oldu gece bazn uyanınca aşağı doğru baskı hissediyorum güçlükle kalkiyorum
2lokummannesiii duyguuuuu oturmama izin vermiyor hemen popo dayıyor ya da kasılıyor bilmiyorum. Kasılınca belim ve kasıklarıma vuruyor yatıyorum geçiyor 😂
duyguuuuu Busran ben sırt üstü uzanınca karnım taş gibi oluyor kesiliyor yan yatıyorum ovuyorum düzeliyor sonra tekrar tekrar oluyor alıştım