Bkr-efe 15+4 üm bu zamana kadar sırf canım istedi diye 3 kere içtim gebelik öncesi hemen hemen her gün içiyordum.. abartmadığınız sürece ve zaten kolayı dert ettiğinize göre oldukça dikkat eden birisiniz belli ki, gayet sağlıklı beslenmişsinizdir bir şey olmaz.. doğum sonrasında zaten emzirirken bebeğe gaz yapar diye hiç içemeyeceksiniz bence doğum öncesinde içmiş olun, nefsinizi köreltin☺️ Görümcem iki gebeliğinde de her gün içti neredeyse çok şükür bir sıkıntı çıkmadı cocuklarda ama simdi emzirdiği için asla içmiyor, çok özledim kolayı diye içi gidiyor😅