Ozzy Evet bende tüy dökücü krem duş jeli vs yada zararlı ürünler yediğime içtiğimede çok özenli ve dikkatliyim. Oje öyle birşey değilmiş ama hem çok araştırdım hemde doktoruma sordum.
Ebiyim Ben yatıyorum 3 aydır eve çağırıyorum manikürcü hiç aklıma bile gelmemişti 😬 terapi oluyor bana. Benim için pedikür süper bir terapi 😎
Ebrukrtp Begonia Bende sürekli sürüyorum sadece kokusu zarar vermesin diye ki beni de rahatsız ediyor sür2rken vantilatörü açıyorum hiç kokusunu almıyorum bile