Kızlar merhaba. 10 haftalık gebeyim. Hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç oje sürmemiştim ama bugün tırnak bakımımı yaptım, oje de sürdüm. İnternette okuduğuma göre çok uzun süre tırnakta tutulmadığı sürece sorun olmuyormuş. Siz oje kullanıyor musunuz?