Vah vah hemen hemen basladilar cok bilmisliye ay 2 haftalik hamilelik olamaz diye?ya kadinin doktorundan iyimi bileceksinizmi simdi ya?oyle konusyorsunki olucak seylere olamaz diyorsunuz arkadaslar.kadin soru sormus hemen tutdurdunuz kadina.Hayatta olamaz denilen birsey yok.ne biliyorsunuz belki kan testi deegerine gore oyle diyo belki doktoru hamilesin demis.siz simdi iyimi biliyorsunuz? Gecenlerde bir kadin 1 haftalik hamileyim yazmisdi hemen yargiladiniz yazik kizi.sevincini icinde koydunuz.sizleri inandirmak halinde kaldi.kan testi vermisdi deyerleri 1 haftalik cikmisdi.geç dollenmeymis meyerse.simdide bu kadina.soruya cevap versek daha iyi olurdu yani.kimsenin yazmasina karismiyirum.sadece o kadar qarip insanlar cokki ola bilecek seylere bilici gibi doktordanda iyi bilerek olamaz diyorlar