Korkutmak istemem seni ama ben diğer hanımlar gibi iyimser bakamadım anlattıkların çok üzücü😞ve çok da normal değil ALLAHcc esirgesin aklıma hiç iyi şeyler gelmedi.eşinden utanmak nedir ya herkesin eşi sanki manken mi dünya güzeli mi?başka şeyler var ben şüphelendim açıkçası😞dikkat et derim