Kız sonuna kadar haklısın valla kesinlikle net bir şekilde konuş tavrını koy tabıkı ses yukseltmeden kavgaya gtmeden. Nedemek cnm cıftlı ortama tek gıtmek. Belki tamam sıkıldıgını bılıyordur o ortamı belkıde cok sevmıyorsundur oda bunu biliyordur. Oyle bile olsa ya beraber gıdıp sıkılacaksnz yada hıc gıtmıceksınz. Adam anlatacak benım hanım rahatsız bıraz ağrısı var vs bısı bulacak . Ya tabıkı her zaman ben ole mıc mıc bazıları aşırı abartıp cıvıllığa kacıyr sevmem asla . Böle olma taraftarı degılm eşler arasında . bazen insan kndı arkadaslarıylada görüşmek ister yada bı işi vardır eşsiz halletmek ister arada bunda bişi yok her iki tarafda arkadaşları aadam akıllı olduğu sürece görüşe bilir saatını yerini bildirdikten sonra gorussun sorun yok ama abartmayacak her iki tarafda. Denge şart bu konularda . İki pazar evdeyse senle bısıler yaptıysa üçüncü pazarda iki üç saatlık Sensiz bişi yapabılır tabı nereye kimle ne için gidiyr bunları sana söyleyerek açık açık . Valla bak benım eşim bazen diyo ya gerçekten ağrım oluyor yada canı istemiyor Çağıranlara kım olursa olsun annesi babası teyzesi arkadası vs söyler , Buket rahatsız ben onu tek bırakamam Buket ağrısı var o gelemez sen gel diyorlar bn eşimsiz napım o ortam da der yanı yada ben şu abının yanındayım ıkı saate gelıyom der . Ikı saate de gelır . ayarlaması dengelemesi lazım her iki tarafında .