Yaa arkadaşlar adalat crono kullanıyorum 5 gündür.dün fena değildim,çok sertleşmedi sayılır.bugün gerçekten hiç rahat değilim nasıl olcak böyle bilmem.32+4 oldum.kaynanama gittim yattım hep.o da iyi gelmedi.2 saatlik yola geldim uzanarak.aileme.doktorum da burda çünkü.sanki taş taşır gibi midemin ordan itibaren karnım aşağı çekiyo gibi.zayıf olmamın etkisi var mıdır? Yemek yemeye bile 5-10 dk anca oturup dayanabiliyorum.kaburgamda batıyor