Prensimvarrr canım bence bi acile git için rahatlasın. Bende üşüttüm sanırım diye çok ciddiye almamıştım ama doğum sancısıymış. Allah korusun risk falan varsa önlemi alınmış olur. Hiç bir şey çıkmazsa da için rahatlamış olur. Kimsenin hamileliği aynı değil onda olan sende başka bişeydir derim