Pofidik Aleyyynavefa bı arkadaşımız da balık tadı geldi.diyor anlamadim şimdi OMEGA olduğu icin faydalı imiş evet
Aleyyynavefa Pofidik bence o balik yagi oldugunu dusunerek ictigi icin psikolojik olarak oyle bir koku almistir 😂 bonibon gibi sert bir hap cok kusan ve pimpirikli biri olmama ragmen hic oyle bir koku almadim
NhLpRn İkisinide denedim kesinlikle i mom tavsiye ederim doktorumda onun daha kapsamlı olduğunu decaviti hiç kullanmasamda olacağını söyledi bıraktım onu
Pofidik NhLpRn çok sağolasın bende imom alıp kullanicam panik atak hastası olduğum için doktorum OMEGA iyi gelir sana dedi imom al dedi kararsız kalmisyim ama dimi karar verdim imom denicem
Ece34_ Pofidik bende ikisini kullanıyorum sadece decavit iri bazen içerken zorlanıyorum imom da hafif koku var o kokuyu hissetmemeye çalışıyorum bol suyla içiyorum 🤮
Mervednr Pofidik doktorum herhangi bir saat alabilirsin dedi bende başından beri yatmaya yakın alıyorum. Decavit hiç içmedim canım yorum yapamıcam
Seda_123 Pofidik Ben decavit kullanıyorum mide bulantısı filan yapmadı bende bi sorunum olmadı hala devam ediyorum 😊
Mavilianne Pofidik 12. Haftamda decavite başladım 31+4 oldum devam ediyorum kullanmaya. 5. Ayım da ek olarak ımom kullanmıştım
Pofidik Mavilianne anladım hayırlısı olsun bende artık deneyeceğim yapacak bişey yok imom kokan diyen var demeyen var
Umran90 Pofidik Bende decavite kullanıyorum etkilemedi beni belki de kişiden kişiye dğişiyordur canım
kevser29 Pofidik ben ikisini de kullandım ama imom daha fena kokuyor. Normalde ilaçtan tiksinmem ama fena içmeden tuhaf kokuyor. Tabii etkisini bilmiyorum. Çünkü sadece 1 tane vitamin kullanmadim