Pofidik Bugün decavite içtim aşırı mide bulantısı nefes almada zorluk çektim mide yanması ayrıca doktorum da imom kullan istersen dedi kullananlar varsa yazabilir mi tecrübeleri olanlar
Mervednr Pofidik ben 8. Haftamdan beri kullanıyorum İmom canım. Hiç decavit bile kullanmadım gerek kalmadı. 33+5 iz sonuna kadar imomla devam dedi doktorum. Gece yatarken bir tane alıyorum mide bulantısı vs de hiç yaşamadım
Pofidik Fasulyem22 bende decavit beni mahvetti hala berbat haldeyim normal de kusarak geciriyorum hamilelik imom da da balık yağı ağırlıklı imis kararsız kaldim
Pofidik Mervednr gündüz içince mide bulantısı mı yapiyor acaba ay ay decavite aşırı ağır geldi yada ilk gün o yüzden mi bilmiyorum
Pofidik Srpkmtp balık yağı ağırlıklı imiş ya bı sorun oldu mu ben hiç balık yemiyorum dokunur diye korkuyorum
Fasulyem22 Pofidik beni balık yağı tadı kötü yapmıştı geri gelmişti o balık tadı hep 3 kere kullandım ac tok yatarken hep kustum vinalac kullanıyorum rezene içerikli midem bulanmıyor en azindan
Ztbr Decavit bende kilo alımı fazlaca yaptığı için decavit kullanmostim ilk hamileligimde şimdide imom kullanicam o haftalara bı gelsem🙈
Mervednr Pofidik doktorum herhangi bir saat alabilirsin dedi bende başından beri yatmaya yakın alıyorum. Decavit hiç içmedim canım yorum yapamıcam
Ztbr Pofidik fazlaca iştah açtı deli gibi yedim bı baktım bı ayda iki kilo aldım sonra bıraktım imom kullandim düzeldi🙈
Aleyyynavefa Valla hem imom kullaniyorum hem decavit canım . Ama imom da cok iyimis balik yagi agirlikli , balik yiyemedigim icin kullaniyorum onuda . Koku tat vs yok zaten tamamen bitkisel 🙂
Pofidik Aleyyynavefa bı arkadaşımız da balık tadı geldi.diyor anlamadim şimdi OMEGA olduğu icin faydalı imiş evet
Ozg_as Pofidik ben decavit kullanıyordum ciddi kabızlık yaptı bende Dr. A söyledim imom a geçtim çok rahatım hem yutması da daha kolay balık tuketemedigim için de decavitten daha faydalı benim için