Sidelya canım haftaları da kiloları da gayet güzel inşallah sağlıkla alırsın kucağına. Bende şuan 33+2 deyim 2 cm açıklığım vardı sancılarım vardı çok şükür 1 gece hastanede kaldım durdurdular. Dün tekrar kontrol e gittim rahim ağzı 25mm kadar kısalmış yatmaya devam dedi doktorum. Sezeryan tarihi hiç vermiyorum dedi ne kadar kalsalar iyiymiş, doğum kendiliğinden başlayana kadar almicaz dedi.