Littleprince_smother Min_nak ayyy bende öyle canım şimdiye kadar hiç sorum çıkmadı maşallah öyle bende üzülüyorum ayrılacağız diye 😕 ama sonunda yine kavuşacağız inşallah normal görünüyor şimdilik doğum canım inşallah sonuna kadar öyle olur doktorum çatı muayenesini doğumun başladığı zaman yapacağım ddi çok şükür🙏🏻♥️😍
Gkivik Yaz mevdimine gelmeseydik belki daha rahat atlatirdik suan ayak yanmalarim var 34 ten selamlar😊
DefneninMilasi deletedmom9494 bebegimin suyu sinirin ltina iniyor. Yarinki kontrolde yarim cm daha inmisse dogum baslatilacak.
Kucukannee Duygurdgn Bir anda kasıklariniza regl ağrısına çok benzeyen bir ağrı geliyor ve 10-15 dk sonra geçiyor
Srnkrbrn Julideee aynı sayılırız o zaman hayırlı dogumlromız olur inşAllah saglıklı sıhhatli az kaldı 🌸
Duygurdgn Min_nak aynıyız sizinle arada taş gibi oluyor benim.suanda 36+0.sanki bazen hareket etmiyor gibi ama sonra birden pıt pıt atıyor bu aralar anlam veremiyorum :(
Hanife5334 Evrem13 aynı gün sezeryan günümüz ama doktorum erken de olabilir dedi bakalım beklemedeyiz
Evrem13 Hanife5334 inşallah sağlıkla gelir yavrularımız. Benimde erken olma ihtimali var ama inşallah olmaz diye dua ediyorum.
Mervebekir Ibooya benim de sol leğen kemiğim muhtemelen çok ağrıyor. Otururken sanki hiç ağrımamış gibi ama hareket haline geçince ağrıdan yürütmüyo nerdeyse. Gerçi ağrı mı kasılma mı kramp mı bilemiyorum. Siz de de varmı
Duygurdgn Mervebekir ben de de var sağ tarafimda.yani bacağım ki ağrıyor belim mi belli değil adım atamiyorum bazen
Ibooya Mervebekir bende 18.haftada vardi sag tarafim cok agriyordu doktorum siyatik agri oldugunu soyledi ve kan sulandirici igneye basladik cok sukur gecti su anda o konuda bir sikayetim yok.sadece bebek baski yapiyor artik oda normaldir heralde
Bade90 34+6 benim de haftaya çatı muayenesi olacağım normal istiyorum ama korkmaya başladım.Gece uyuyamıyorum , yatakta dönemiyorum .Ayaklarım ve ellerim çok uyuşuyor ve zaman geçmiyor gibi gerçekten.
Elifasya Oyku22 zor geciyo gibi bi anim bi animi tutmuyo bi iyiyim bi kötüyüm ayaklarım falan cok agriyo eklemlerim agriyo ama buna sukur diyorum