Sncem kasılmaların süresi önemliymiş sanırım.Ben de arka arkaya sık bir şekilde olmuyor ama gün içersinde sayı olarak arttı nst de sancı çıkmıştı ama açılma yoktu hafta olarakta daha var zaten.Şimdi bayramdan Sonra tekrar gidicem içim rahat etsin diye bakalım ne diyecek doktorumuz.