sozer1 ben de kendime 2 takım pijama 1 terlik, çorap atlet ve çamaşır, emzirme sütyeni, ped, havlu, yemeni,
Bebeğe 2 takım 10lu 2 takım 5li hastane çıkışı, bir kaç yedek çorap, müslin örtü, ağız silme mendili, bez, emzik, biberon, ıslak mendil, temizleme pamuğu, normal battaniyesi koydum umarim unuttuğum bir şey yoktur 35+2yiz. 1 hafta önce falan valizimi hazırlayıp koydum. :)