Oziss 17.haftamda kendi doktorum söylemedi. Çünkü kendini kapatmıştı bebek. Ben de başka doktora gittim çaktırmadan 😊 Çok merak ediyordum; o da çok kendinden emin kız dedi. Ben de bir ay çocuğu kızım kızım diye sevdim😂 21de kendi doktorum erkek dedi şoka girdim; 25te ayrıntılı ultrasonda teyitlendi. Kesin erkek.