Geçmiş olsun bende de oldu. Ben 24 haftalık hamileyim hâlâ ağrıyor geçmedi . Kilo aldıkça bebek kendine yer açtıkça Vücudun denge noktası değişiyormuş o yüzden ağrı oluyormuş. Fazla ayakta kalmamaya çalış. Düz taban giyme. Yataktan direkt kalkma kalkarken yana dönüp destek alıp kalkmaya çalış. Sol tarafına yat belinin kuyruk sokumuna ara ara masaj yaptır bide belini açıkta kesinlikle bırakma ince çarşaf bile olsa ört. Düz yatma ben yatınca tutuluyorum mesela topuklarımın üstüne basamaz hale geliyorum. Mutlaka yürüyüş yap yarım saat bile olsa hareket etmek iyi geliyor