Keşke saglıgım elverse normal dogum yapabilsem o agrıyı sancıyı ceksem o süreci yaşasam o kadar arzulardım. Ama 1 sezeryanım var. Ssvd yapmak çok istemiştim bebeğin eşi aşagıda bu sefer de yine nasip olmayınca olmuyor. sezeryanım da çok iyi gecti anestezi hariç 2 günde topladım kendimi hiç de korkmuyorum. Gebe okulu veya bir dogum psikologundan destek almanızı tavsiye ederim. Evlenmek beraber olmak gibi dogal bir süreç bu da...