gzmertp her ağrı seni bebeğine bir adım daha yaklaştıracak niye korkuyorsun ki ona dokunmak kucağına almak için tüm çaban değilmi ayrıca normalde sezeryanda olsa şekli önemli olmamalı önemli olan ikinizinde sağlıklı olması. Hani doğum sancıları başladığında dalgalar geliyo ya o dalgada bebek geçince sen nefes alıyorsun onun nefes alması için o dalgaya dayanamazmısın sen annesin ve çok güçlüsün. Hangi ağrı ve sancı baki kalıyo herşey geçiyo veeee bak bir bakıyorsun ben gibi 2. Hamile oluyorsun ve doğumuna 9 gün kalıyo. Gebe okulu ve nefes eğzersizleri seni çok rahatlatır aklını başka yere ver şimdiden stres olmaman lazım annesi 😉