MrsG Nazlikurtvuran bende casual cadillac air veya prego quatro düşünüyorum. İmkanın varsa bu ikisini incele bence. Özellikle cadillac çok sağlam araba 2. Ve 3. Çocuğu bile büyütür.
Fasulyeveannesiii Nazlikurtvuran evet arabamız küçük ve tüplü ama ben de travel sistem seviyorum 😁😁🤷🏼♀️