Edu ben 22 haftalık hamileyim şuan iki hafta kadar önce ciddi enfeksiyon var dedi doktorum antibiyotik verdi kullandım enfexia adı geçti çok şükür ve bidaha olmadı inşallah olmaz bidaha🙏🏻Ama enfeksiyon tedavi edilmezse daha kötü oluyomuş tedavi edilmesi gerek bence