Edu var canım Monural verdi kullandım geçmedi Aksef verdi onda da geçmedi idrar ve kültürü tekrardan istedi çok yüksek çıktı hemde üreme de varmış kültürde aksefe devam ederken bıraktırdı ilaçlara karşı dirençli faydası olmayacak diye enfeksiyon bölümüne yönlendirdi invanz diye damar yolundan alınan ilaç var 5 gün boyunca serum halinde verdiler çok şükür geçti şuan kültür de üreme de çıkmadı öyle rahatladım. Geçmiş olsun benim çok ağrılıydı insallah sizin öyle değildir