Brnaebu gece yemedigim için sabah 8 de uyanıyorum 9 a dogru kahvaltımı yapıyorum ara ögün üzüm karpuaz ne varsa bir ceşıt meyve yiyorum . Oglen 1 gibi tekrar acıkıyorum ne varsa yemek corba felan artık yıyorum. Ara ogun yıne meyve yogurt yada kefir .ara ara kurabiye gelan bos durmuyorum 🤣 aksamda yemek cay yatmadan meyve yada dondurma yatacak vakıtte süt . Tüm günüm yemekle geciyormus benım ama kg ları ben alıyorum sanırım 😔yaramıyo