Hcrshra benim bebeğim de iki hafta önden gidiyor şekerim çok yüksek o yüzden genelde gelişimi önden giden bebeklerin sebebi annedeki şeker değerleri olup bebeği de etkilemeye başlamasından oluyor inşallah öyle bi durumuz yoktur şeker yüklemesinde normal sınırlardaki ama biri hafif yüksek çıkmıştı şeker ölçme cihazıyla takip ettik uzun süre öyle anladık yüksek gittiğini benim kızımı da iki hafta önce suni sancı verip doğurtabiliriz dedi dr çünkü son haftaları beklerlerse riske girebiliyor die