Elisapregn benim ilk gebeliğimde aşırı bel ağrım ve vajinal akıntım oluyordu ama ilk olduğundan tecrübesizlik had safada tabi 24.haftamda aniden wcde kesesi patlamadan yumurta büyüklüğünde elime geldi ve erken doğum yaptım ve sonrasında öğrendim zaten 3 ay sonra tekrar hamile kaldım çok zorlu geçti 14.haftadan itibaren takip ettim rahim ağzını önceki gibi değildi bu sefer herşeyi en ince detayına kadar araştırdım soruşturdum 14.haftada 41mm di 16 haftada gittiğimde 35mm dediğinde doktorum serklaja çok sıkı bağlandım ve doktorum şuanlık iyi gerek yok desede yaptırdım. Eğer böyle bi rahatsızlığınız varsa progestana adalat veya nidicarda çok da güvenmeyin mutlaka serkalj yaptırın çünkü serklaj rahim ağzını boğduğu için son milime kadar rahim ağzını tutar ve rahim ağzı o kadar sinsi açılmalar yapar anlamazsın değişen bi değişik yapı bazen uzar bazen aniden kısalır çünkü yattığım ve serklajım olduğu halde 23.haftada az daha kaybediyordum bebeğimi.. hamdolsun ki serklajım vardı verdiğim paranın her kuruşu yapan doktora helal olsun diyorum serklajı bulana da çok dua ediyorum inanın şuan bebeğime baktıkça diyorum ki iyi ki yaptırmışım serklajı bugünleri görüp yavrumun kokusuna kavuşmuşum bu yorumu okuyan her kim varsa ve rahim ağzı yetmezliğinden yatıyorsa ona ümit olsun benim yaşadıklarım ve moralini yüksek tutsun her zaman bu bebeğe vereceğiniz en iyi destek🤗🌸