Ben ilk bebeğimi 24 haftalık kaybettikten sonra öğrendim rahim ağzı yetmezliğimi , ikinci gebeliğimde 17.haftada serklaj oldum sadece yattım wc yemek harici kalkmamaya özen gösterdim moralim hep sıfırlardaydı çünkü erken doğacak dikiş açılacak mı çocuğum yaşayacak mı acaba gibi sorular yüzünden ama çok şükür sonradan moralimi de yükselttim bi saat sonrası bi gün sonrası bi hafta sonrası diye diye çok şükür 39. Haftada doğum yaptım eğer haftanız 20lerden önceyse mutlaka serklaj yaptırın ben serklajım sayesinde bu haftaları gördüğüme seviniyorum