Nesli1607 Elosunannesi ah 20. Hafta çok hareketliydi benimki şuan 22 olduk hareketleri azaldı normal diyolar azalırsa sende korkma 😊
Duuyguum Elosunannesi benimde o haftada öyleydi 22 oldum şimdi daha belirgin daha sert ama daha az hareket ediyor
Aslikgn Elosunannesi Merhaba kuvvetli hissetmeye başladınız mı hateketlerini ,ben 17 hafta 5 günlüğüm ama çok sabırsızlanıyorum bi an önce hissetmek için 😇 ufak tefek şeyler hissettim ama çok hafif olduğu için sabırsızlanıyorum
Elosunannesi Nesli1607 hadii yaa ben boyle memnundum aslindaa hissetmek guzel bebislermizi ya bakalim bziim ki nasil olucak ileri ki haftalarda
Nesli1607 Elosunannesi yani çok değil mesela iki üç gün az hissediyosun sonra tekrar aynı harekete geçiyor bende baya korktum 3 gündür çok az hareket ediyodu normal olur böyle falan dediler yaşayanlar bugün eski haline döndü minik kızım hiç durmuyor 😅
Elosunannesi Bsrkoc evet ilk gebelikde dha gec hissetmen normal ilk baslarda ztn gaz mi bebek harekti mi die cok teredutte kalirsin ama zmnla o harktrl rutin haline gelince anliyosun kelebek kanat cirpar gibi oluyo ilk baslarda benim ikinci bebegm olucak o yuzden 17. Haftadan beri ufak ufak kipirtilar hissediyorum
Elosunannesi Konya_gelini cok kisa sure sonra hissedersin tatli biseyler ye uzan elini karnina koy mutlaka hatta ben ufak ufak durtuyorum bile o zmn daha cabuk tepki veriyo korkma bise olmas ulturason da o aleti nasil bastiryolar karnimza
Biyolog 22 haftaligim bende dün gece elimi gogusume görürdüm ıslaklık geldi, bugünde yine aynı sıktım biraz sol gogusumden şeffaf sıvı geldi. Normaldir diye dusunuyorum?
Esraygtf Biyolog göğüslerini sıkma canım doğumu tetiklersin. Bırak aksın göğüslerin süt eretmehe başladı. Ama elleme göğüslerini
aysim_50 Nesli1607 ben sirf bunun için doktora gittim bugün. Birkac gundur hareketleri azalmisti dedim ne oluyor. Doktorda her sey normal daha fazla su tüket ve yorulmamaya calis dedi canım bana. 21 haftaligiz bizde.
Nesli1607 aysim_50 insan tedirgin oluyor bende bugün hareketli olmasa gitmeyi düşünüyordum ama şükür bugün güzeldi hareketleri arkadaşlarda normal olduğunu söyleyince rahatladım burda eski postlara falanda baktım onlarda aynı şeyleri söylemiş 😌
Fey Ben de hissediyorum 20. Haftanın içindeyim. Detaylı ultrason çekileceğim bayramdan sonra inşallah🥰 bir oğlum var bu da oğlanmış isim seçemiyorum hiç bir isim sinmiyor içime😒🤦🏻♀️
Betulackln 17 de hissetmeye başlamıştım ama emin olamiyordum şimdi tamamen eminim cok net hissediyorum 25 haftalık olduk 🤗 tek şikayetim cinsiyetini hala öğrenemedim 😶
Elosunannesi Betulackln detayliya girmedinz mi bana orda kesin belli olur diolar tek umudum o benim de cinsiyet kesinlesir die bekliyorum heycanla