34+2 yim benimde suyum bastan beri cok iyidi son bi iki haftadir düşüyor eger düşmeye devam ederse pazartesi yatis yapilacak. Suyla alakasi yok bence gunde uc bucuk dort litre su iciyorum havuc deveci armutu yiyorum ama herhangi bir artma yok. Vucut kendi kendine de yapiyormus bu durumu. İnsallah duzelir yoksa bebegi aliriz dedi doktor en onemlisi su çünkü bebek sonucta suyun icinde yasiyor orda