elifeceylan inşallah olmaz 🙏 rabbim yaşatmasın ben şuan o süreçten geçiyorum, gerçekten çok zor ama maşallah siz 28 i görmüşsünüz benim suyum az denildikten sonra bile 4 hafta daha yaşadı, rahatlıkla 30lu haftaları görürsünüz o zaman bebeklerin yaşama şansı çok daha yüksek, moralini yüksek tutmaya çalış, ben havuç suyunu denedim bende bi işe yaramadı ama faydasını gören çok insan var, günde bi çay bardağımdan fazlasını içme demişlerdi bana, a vitamini çok yoğun olduğu için iyi değilmiş. İnşallah bi dahaki kontrolüne kadar herşey düzelir 🙏