tugbamehmet ben kullanıyorum çok memnunum. Kullanım hatası var herkes o yüzden memnun kalamıyor. Yüze sürerken cildi acıtıyor çok koyu gibi yorumlar var. Öncelikle kullanırken kremi avuç içinde ısıtmak gerekiyor sonra hızlıca yüze dağıtmak lazım. Yüze sürerken parça parça değil yüzü yıkar gibi hızlıca sıvazlamak lazım. Bu şekilde deneyin memnun kalacaksınız. 👍🏼 Piyasadaki en iyi krem. Tek olumsuzluğu suya dayanıklı değil. Denizden çıkınca tekrarlamak gerek.