Asilduru Doktorun yeme diyorsa yeme bence.etin ne olduğu nasım piştiği belli değil çok büyük bi risk bence dikkat etmelisiniz.
ozgesoy28 Armess bende yiyorum bazen napim çok canım çekiyo bikere uyku girmedi gece gözüme yicem diye
cannarz Armess abartmamak şartıyla yiyebilirsin ki yenilio kafada büyütmediğin sürece herşey yenilebiliyor 👌🏻
Zuzu Bursali biliyorsun ki sakatat hayvanın malum yerleri,yani enfeksiyon riski en yüksek olanı.Yediğinde o mikroorganizmalar bebeğine geçerse çok tehlikeli bu yüzden yemesen iyi
Obsesifk Selinkrkc hamileliğin ilk haftalarındaysan normal bende hiç yiyemm evde kendi yaptığımı bile kustum sonradan geçiyor
gizempoyrazim Koftelimi yediniz tavuklumu? Bende bikac kere yedim ama tavuklu tercih ettim yinede kofteli gibi tat vermiyo saman tadinda😊
Feridealbayrak Kızlar benim kızım şu an iki aylık oldu hamileliğimde en çok yediğim şeyler burger ve pizza oldu çok şükür bi sıkıntı olmadı ama tabi yememekte fayda var hamile olmayanlar bile yemese iyidir çünkü nede olsa fast food😂
[silindi] Asliemir aynen bende öyle oldum. Biri burger king başlığı açmış biri colaaa başlığı dün gece nasıl geçireceğimi bilemedim. Soda içtim ama doğurayım ilk gün yicem diyorum daha yemicem😂