GulceAsil 13.haftada dr. erkek tahmin etmişti 15.haftada kesin erkek dedi. Bu arada 5 yaşında da oğlum var 😊
Tubistftf ikizannesiFilizkaradogan sağlıkla gelsin ınsallah ❤ ilk bebegim cinsiyetin önemi yok ama insan merak ediyor iste beklemek zor 🙈
ikizannesiFilizkaradogan Tubistftf amin insallah valla ilki sonu yok yok rabbim saglıklı versinde cinsiyeti ne olursa olsun 😉😊
Tubistftf Duygucoban Benim de zaman zaman bel ağrılarım oluyor ve yerimden zor kalkiyorum.Ağrılar vitamin eksikliğinden filan mı kaynaklanıyor ki 🤔
dilaraserdar Duygucoban O ağrılar normal, haftalar ilerledikçe özellikle sağ kasıkta da ani batmalar ani sancılar olacak, bende korktum başlarda ama rahimi çevreleyen zarlar genişlediği ve bebek büyüdüğü için normalmiş 🙏😉
Sonay Duygucoban ben ilk gebeliğimde 12+4 günlük ken özelde öğrendim . Ikinci gebeliğim devlette 12+3 günlükken kız olabilir dedi ama belli değil pazartesi gunu 15+1 olucak bakalım belli olucak mi ☺