Zevalpezir Ozge3747 herkesin aynı değil canim benim öyle çok biseyim olmadı.Şükürler olsun bol bol dua et Rabbimiz kolaylaştırıyor. Korkma yani ☺️
Ozge3747 Zevalpezir Çok teşekkür ederim rahatlattınız beni 🙏🏼💕Ben de serklajlıyım erken doğum riskim olduğu için ağrılardan tedirgin oluyorum şimdiye kadar çok sıkıntılı bir durumum olmadı ama yine de endişeleniyorum bazen. ☺️
Mavilianne Arzu88 Bir arkadaş yazdı bana da. Bir çay bardağı sirke ve bir diş sarımsak kaynattım soğuyunca ağrım oldukça gargara yaptım. Çok kötü bir tadı var 😞 Ama geçirdi ağrımı bugun rahatım çok şükür. Sanırım bu gece uyuyacağım🥰
Zeynepzeze Gerçekten son haftalar çok zormuş, bir kaç gün önce bende ağladım ağrıdan. Sinirlerimi bozuldu hayırlısıyla kucağımıza alsaydık yavrularımızı 🙁
Mavilianne Arzu88 rica ederim ben ağrısız uyumuşum çok şükür işe yaradı mı sende de ? Her ağrıdığı zaman azar azar yapmalısın mutlaka
z1- asyagibi 37+5im sırtım cok agrıor belim desen aynı oturamıom bebişden☺️ Sonrada uyuyup kalıorum kıpırddadmmı agrıor😢
Ozge3747 asyagibi Riskim var, serklajlıyım. Erken Doğum riskim olduğu için zaten en ufak ağrıdan rahatsız oluyorum ☺️
Zevalpezir Ozge3747 Sen sadece dikkat et kendine canım, herkesin hamilelik süreci farklı oluyor. Rabbimiz kolaylaştırsın insallah bol bol dua edelim bunun icin☺️
Duyguxx asyagibi 38+6 yız. Kalçamın alt kısmı çok ağrıyor ağrıdan ağlıcak kadar oluyorum yatsam kalkamıyorum uzun süre ayakta dursam ayaklarım şişiyor yürüyüş yapamıyorum kasıklarım ağrıyo 10 dk sonra... Ahhh anam ahh nasıl öderim ben senin hakkını😞😞
PinPera Ya kizlar benim de 2 gundur vajinaya ve makata dogru baski oluyo. Icimden sanki hava basiyolar gibi.23 haftaligim. Gaz diye dusundun ama degil disari cikan bisi yok. Anlam veremedim basina gelen var mi acaba?
Zevalpezir asyagibi Hala çok agrin var mi canim😢 Rabbimiz bu zorlu süreci hemen atlatmayı nasip etsin insallah. Buda geçecek güzel günler gelecek Allah izin verirse 🤲🏻