asyagibi 37+1 hamileyim Sırtım karnım çok ağrıyor omuzlarımın ağrısından yatamıyorum artık ağlıyorum duramıyorum rahatlamak icin neler yapıyorsunuz hanımlar 😔
Arzu88 asyagibi geçmiş olsun valla sadece duş başka bişey yapmıyorum bende bitek ılık duş rahatlatıyor
z1- asyagibi 37+5im sırtım cok agrıor belim desen aynı oturamıom bebişden☺️ Sonrada uyuyup kalıorum kıpırddadmmı agrıor😢
Duyguxx asyagibi 38+6 yız. Kalçamın alt kısmı çok ağrıyor ağrıdan ağlıcak kadar oluyorum yatsam kalkamıyorum uzun süre ayakta dursam ayaklarım şişiyor yürüyüş yapamıyorum kasıklarım ağrıyo 10 dk sonra... Ahhh anam ahh nasıl öderim ben senin hakkını😞😞
Seda3434 36+4 üm dün gece her yerim ağrıdı ağladım ben de son haftalar çok zormuş.Eşim de bi yandan ne dirayetsizsin diye söyleniyor sinirli sinirli😔
asyagibi Seda3434 dayanamıyorum artık canım çok ağrım çar , eşinin destek olması lazım bu şekilde yaklaşmasın kuzum
Ozge3747 Oyku22 Ya birşey soracağım ama bana gülmeyin. ☺️🙈Ben 28 haftalık hamileyim de, o haftalarda nereniz ağrıyor? Ben de o haftalara geldiğimde başıma ne geleceğini bilmek istiyorum da... asyagibi Seda3434
asyagibi Oyku22 hem nasıl haftalardır uyku yok sancılar bi yandan agrılar bi yandan ne kadar zormuş annelerin kıymetini şimdi daha iyi anlıyoruz 😔
asyagibi Mavilianne benım annemde de çok diş ağrısı olmuş canım bende olmadı elhamdulillah ama sırt omuz bel ağrısı mahvetti
Arzu88 Mavilianne geçmiş olsun sana tavsiyem diş ağrısını bu haftalarında hallettir. Son haftalarda hiç bir uygulama yapmıyorlar. Benim son haftalarmda başladı ve hala ağrı çekiyorum
Zevalpezir Ozge3747 herkesin aynı değil canim benim öyle çok biseyim olmadı.Şükürler olsun bol bol dua et Rabbimiz kolaylaştırıyor. Korkma yani ☺️
Mavilianne Arzu88 Şuanda da doktordan kağıt olmadan yapmıyorlar maalesef ki. İlk 3 ve son 3 ay müdehale mecbur kalınmadığı sürece yapılmıyor. 5. Ayımda dolgu yaptırmıştım, ama şimdi mecbur bayram sonrasını bekliyorum canım
asyagibi Arzu88 işe yarıyorsa ne güzel kuzum o bile fayda etmıyor sabah ağladım resmen duramadım sırtımın agrısından 😔
Ozge3747 asyagibi Teşekkür ederim gerçekten ciddi ciddi sormuştum cevap veren tek siz oldunuz ☺️🙏🏼 Bu bel ağrılarının falan erken doğumu tetiklemediğini normal olduğunu nasıl anlıyorsunuz?
asyagibi Ozge3747 Rica ederim canım , herhangi bir riskin yoksa doktordan dikkat etmeniz gereken bir uyarı almadıysanız hamilelikte normal ☺️
Ozge3747 asyagibi Riskim var, serklajlıyım. Erken Doğum riskim olduğu için zaten en ufak ağrıdan rahatsız oluyorum ☺️
Mavilianne Arzu88 Bir arkadaş yazdı bana da. Bir çay bardağı sirke ve bir diş sarımsak kaynattım soğuyunca ağrım oldukça gargara yaptım. Çok kötü bir tadı var 😞 Ama geçirdi ağrımı bugun rahatım çok şükür. Sanırım bu gece uyuyacağım🥰