Gamzdmrt bana doktorum böyle aşırı asırı geliyorsa yani aklında soru işareti bırakacak kadarsa bi kbb doktoruna git.ama normalse az geliyorsa hamilelikle alakalıdır kan basıncı yüksek olduğu için vücutta olur kanama normaldir dedi tehlikeli değil yanı ben gitmedim başka doktora belli ki hamilelikten