Gamzdmrt Haftam bitti üç gün dür burun kanaması yaşıyorum ve sanırım coraspirin de kullandığım için çok zor duruyor. Doktorumu aradım izindeymiş yarın gelecekmiş. Bu durumu yaşayan var mı acaba normal midir? Bayram öncesi tedirgin olmaya başladım
Kubuuu1 Gamzdmrt hamilelikte normalmiş benim hamilelik dışında da kanardi kibrit gibi bir çubuk var onunla takmışlardı yani oradaki kılcal damar açılıyor onu kapatıyorlar eğer hamilelikte yapılan bir şeyde onu yaptirabilirsiniz çok rahatsız edici derecedeyse
MinnosAnnis Bende 29 haftadayım canım aynı şekilde benimde burnum kuru bi şekilde kanıyor anlam verebilmiş değilim
Gamzdmrt MinnosAnnis benim de zaman zaman kanadı önemsemedim ama 3 gündür aşırı kanıyor ve durmak bilmiyor🤷♀️
Gamzdmrt minikkurabiyem2019 benim de ilk kurulukla başladı hafif hafif kanamalar geçti. Sonradan şiddetlendi bakalım inşa geçer
emosadana Benim ilk 3 Aydan 6. Aya dek hep kanadı. Doktorum normal olduğunu, çok rahatsız ederse beni burundaki o kanayan damarı lazerle yaktırabileceğimi söylemişti. Ama kendiliğinden geçti bir süre sonra.
Gamzdmrt Kubuuu1 tansiyon san korktum eczaneye gittim küçükmüşsün düşük biraz ama bu yapmaz dedi özellikle kaynadığı zamanlarda ölçün bide dedi inş tansiyon falan değildir
Eceyavuz Ben de kanama var ama rahatsiz etmiyor sabahları özellikle genzim doluyor doktoruma sordum kbb yönlendirdi kılcal damar çatlamış olabilir onemli degil dedi
beyazguvercinim33 Gamzdmrt ben 2. Aydan itibaren yaşamaya başladım bütün tahlil tetkik yapıldı bişey çıkmadı hala arada oluyor ama benim akmıyor burun için az kanayıp geçiyor sizde doktorunuza gidin derim
Gamzdmrt Julej başlarda olur derler genelde ama bu haftalarda da olur mu hiç bilemedim tehlikeli mi yani