perice 35+4 haftalığım. Bebeğimin kilosu 2500 gr. Normal Doğum istiyorum. Doktor 37 de alttan bakacağını söyledi. Sizin doktorlarınızın bu konuda yaklaşımı nasıl? Bana biraz erken geldi muayene için
Ebrukuzey perice benim doktorum da o tarihler de bakmak istemişti, ben Sezer’den istediğim için bakmamıştı :)
[silindi] perice 37 normaldir canim benim 35 te baktı 1 santim açılma vardı bugün hastaneye gidecem şuan 37 olduk bakalım açılma ne kadar olmuş nst de sancı çıkıyor ama tık yok bebişte
perice [silindi] 35 daha erken değil mi ? O haftada sancınız çıktığı için bakmış olabilir mi doktor? Bebeğiniz kaç kg şu an
Zeynepzeze Haftada benim de kontrolüm var, bana söylemedi ama yapar muhtemelen 😔 Erken olduğunu düşünmüyorum. Normal doğum için müsait mi diye bakıyorlar
[silindi] perice yok sancı da yoktu yine de bakti sadece ben değildim bi kaç kişide benim gibiydi kilosunu bugün gidip hastaneye soracam
perice Ndd yalancı kasılmalarınız oluyor mu peki. Ağrısız olarak karın sertleşip gevşiyor bu aralar genelde
perice gamze2208 normal bence bu haftada Doğum zamanı. 38 -40 . Hayırlı güzel bir Doğum yaparsınız inşallah
perice lilamom bebeğin kilosu kilosu 3000 olsun istiyorum en azından. Çok yavaş kilo alıyor son haftalarda o yüzden
perice Esrasrgn gerekli bir durum olduğunda erken bakılabiliyor. Ben de sancı yok o yüzden erken geldi biraz en azından bir hafta sonra olsa :(
Nurlella Esrasrgn canım nstye neye göre yolladı doktorun acaba bende toplanma sertlik oluyor sürekli bu şikayetler oluncamı acaba
Minejjan perice benim ne düşündüğüm değil bebeğin nasıl gelmek istediği onemli😅😆 gönlümden normal geçse de sezaryen de olsa fark etmez. Bilmiyorum daha kilosunun randevum öğlenden sonra 😍
Esrasrgn perice doktorundan isteyebilirsin bakmamasını bence. Ama bakıp sana çatının normal doğuma müsait olup olmadığını yumuşama var mı yok mu ona bakıyo. Bence bakabilir zaten 37 den sonra doğurabilirsin artık bi sorun olmaz