Zumer inşallah sağlıkla dünyaya gelir 🙏🏼 Kan uyuşmazlığı önceden anlaşılmıyor mu sonradan belli olan bişey mi ki. siz Kendi sancınızla gelmesini bekleyeceksiniz sanırım. Şunun için soruyorum benim de hastalanmamdan dolayı sanırım 36 haftalık olması gerekirken karın cevresi 32 haftalık görünüyor. Böyle olursa en fazla 37 ye kadar bekleriz. Baktık büyümüyor demek ki artık doğması gerekiyor dedi. Suni sancı da bu tarz bebeklerde nabız düşmesine sebep oluyor falan diye konuştu. O yüzden merak ettim doktorun hangi yöntemi önerdiğini.