Zumer 😆 İnsallah öyle yaparızda canım sen o sancıdan o pozisyonu alamıyorsun benim 8.30 da yatışım yapıldı açıklık yok sancı yok suyumda gelmedi nişanımda ben tam 40+2 de gittim bana alttan ilac attılar saat 2 ye kadar kendi sancımı cektim sonra sancım durdu , 2 saat sancısız oturdum böyle olmaz dediler saat 5 te doktorum geldi sana suni sancı vericez dediler ve kızlar 5cm acılmadan sonra suniyi kabul edin daha cabuk ilerliyor ama ben 3,5 saat sancı cektim suyumuda patlatınca biraz ağır oldu ama suan 2ye hamileyim yine olmazsa alıcam cünkü bebeğiniz cıktığı anda bir ohh cekiyor insan anlatama kuş gibi hafifliyorsunuz sancı birden bıcak gibi kesiliyor 🙈