İlk aylarda yapılan tahilillerde bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı dr asla ilaç vermemem şuan hemen idrarda kültüre bakmamız lazım eğer üreme çıkarsa mevcut antibiyotiğe başlıcam dedi 3 gün sonra sonuçlar çıktı üreme çıkmadığı için hiç bir ilaç tedavisine başlamadı bol bol ev yoğurdu yiyip su içeceksin demişti