Brnaebu benim de ozel saglik sigortam var ama muayenede bir kismini kullandigim icin kalanina yetecek mi onu merak ettim :) hastaneyi aradim bilgi vermedi. Doktorum bandirmada bu hastaneyi onerdi. Yeni dogan bakiminin daha iyi olduğunu soyledi biz de kabul ettik. Nasipse eylul sonu normal de olsa sezeryan da olsa sehirdisindan doktorla gelecegiz