Melike_meva canım biraz bebeğin içerideki pozisyonuna bağlı sanırım, biz ısrarla sorunca kız gibi görünüyor demişlerdi. Bazı doktorlar göremediyse emin değilse söylemeyebiliyorlar ya da bebek büyüyünce daha net görününce söyledikleri değişmiş olabiliyor :) inşallah öğrenirsiniz 🌸