baltacirahsan Tugce1803 ben 26 27 gümde bir olurum canım normalde ama bu ay iki gün gecikti ve kahve rengi bir akıntı geldi bugün sonra durdu
Canan_seckin baltacirahsan acele etme bir kaç gün sonra tekrar et evde test yap. Erken gebelik testi.
Tugce1803 baltacirahsan rica ederim canım ben sağlıkçıyım bazı doktorlar bu süreyi aşmadan gecikme olarak saymıyolar o yüzden öyle söyledim
Biyolog baltacirahsan benimde ilk kanda cikmamisti canim alttan muayenede de . 1.5 hafta sonra tekrar gittim adet söktürücü kullanmistim, yine olmadım. 2.kez kan verdik pozitifti.(4haftalik) Inşallah bu sekildedir
Sumeyye_g baltacirahsan belli bir değer yokmuydu çok saçma değer vermesi lazım birkaç gün sonra yine yaptırırsınız hayırlısıyla güzel sonuçlar alırsınız inşallah
Biyolog baltacirahsan her ayin 5inde veya 6sinda hiç şaşmaz olurdum . 15inde 2. Kanda cıktı. Şuan 22 haftaligim çok şükür. Bu mübarek bayram üzeri inşallah allah gönlüne göre verir kalbini sevindirir